Klachten

Als u een klacht heeft over een product, levering of afhandeling van bestelling of ruiling dan horen wij dat graag van u. Wij willen namelijk graag dat u zo snel mogelijk 100% tevreden bent. U mag uiteraard telefonisch contact opnemen om dit aan ons toe te lichten. Vaak kunnen wij het dan snel voor u oplossen. Wel raden consumenten organisaties vaak aan om dit via email te doen of het telefoongesprek via email te bevestigen. Ook kunt u gebruik maken van ons contactformulier. Uw klacht wordt dan binnen 2 werkdagen door ons in behandeling genomen.

Voor uw geruststelling vermelden wij graag nog dat wij ook bemiddeling via een onafhankelijke geschillencommissie bieden waarbij het oordeel van deze commissie voor ons bindend is. Zo kunt u met een gerust hart bij ons bestellen.

Als uw klacht nog niet elders in behandeling is dan mag u dit ook melden aan het ODR platform van de Europese Commissie. Dan nemen zij dat voor u in behandeling. Wij raden u wel aan om vooraf even contact op te nemen met bijvoorbeeld ons webwinkel keurmerk of de consumentenbond om in te laten schatten welke procedure voor u het beste geschikt is.

 

De waardering van decordieux.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.1/10 gebaseerd op 101 reviews.